قدس آنلاین - ایلام: مدیر کل استاندارد استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۰ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی استان صورت گرفته است.

۱۲۰ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مهناز همتی در دیدار با فرماندار دهلران با بیان اینکه در بازرسی از واحدهای تولیدی استان، از محصولات این واحدها نمونه برداری نیز به عمل آمده است، اظهارداشت: توجه به استاندارد و رعایت این مقوله مهم در تولید محصول از جمله مسائلی است که باید واحدهای صنعتی و تولیدی به آن توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه در چهارماهه ابتدای سال جاری 725 مورد بازدید از مراکز عرضه کالا در استان نیز انجام شده است، افزود: در این بازدیدها 13 مورد نمونه برداری از مراکز عرضه برای بررسی محصولات صورت گرفت.

مدیر کل استاندارد استان ایلام رعایت علامت استاندارد را ضرورتی اجتناب ناپذیر در راستای کیفیت کالا و خدمات عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: از دیگر فعالیت های صورت گرفته توسط استاندارد استان ایلام در سال جاری صدور ۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد، ۲۴ فقره تمدید پروانه، پنج فقره ابطال پروانه و سه مورد تعلیق پروانه بوده است.

مهناز همتی به وضعیت استاندارد در شهرستان دهلران اشاره کرد و یادآور شد: یک هزار و ۲۰۰ متر زمین موجود برای ساخت ساختمان اداری اداره استاندارد شهرستان دهلران در نظر گرفته شده که سیر مراحل اداری این زمین و تامین اعتبار برای ساخت آن از موضوع هایی است که نیازمند پیگیری مسئولان است.

فرماندار دهلران نیز در این دیدار با بیان اینکه توجه مردم به علامت استاندارد در هنگام خرید کالا و خدمات ضروری است، گفت: مردم در خرید کالا و خدمات بدنبال علامت استاندارد به عنوان نکته قابل اعتماد هستند.

امیدعلی سبزی با اشاره به اینکه نظارت استاندارد بر کیفیت محصولات تولیدی واحدهای شهرک صنعتی دهلران، منجر به ارتقای کیفیت محصول تولیدی و فراهم شدن زمینه برای صدور کالاها به خارج از کشور شده است، اظهارداشت: با توجه به نزدیکی دهلران به کشور عراق و صدور محصولات تولیدی این شهرستان به این کشور، توجه به استاندارد کالا و خدمات در صدور کالا، مهم و حائز اهمیت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.